tisdag 12 juli 2016

En liten uppdatering

Det bli en väldig tomhet när man flyttar från LDN till Sverige. Helgerna blir inte lika fullproppade, ävertyrsmöjligheterna minskar och det kan lätt kännas tomt. Men (!) i slutet på v.43 ska jag tillbaka en vecka i London och hälsa på alla mina underbara vänner och se Harry Potter föreställningen! Känns som igår när jag satt redo i över en timme för att få tag i biljetterna när de släpptes.

För att se det från den ljusa sidan sen jag kom tillbaka så har jag fått tillbaka min passion för att undervisa och jag älskar verkligen mitt yrke! Jag arbetar på en skola i Kristianstad och jag trivs väldigt bra här yrkesmässigt. Jag har också underbara Emma arbetandes i klassrummet rätt över.

Som en parentes har jag även gått ner 15kg sen 24 maj. (Det är ofta jag skriver månaderna med stor bokstav sedan jag kom tillbaka till Sverige a ren vana)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar