torsdag 18 februari 2016

Hyreshus!?

I april 2017 kommer jag att flytta in i detta nybyggda hyreshus i Kristianstad. Längtar väldans mycket! Det är ju lyx att ha diskmaskin OCH tvättmaskin. Jag hoppas jag gör rätt nu i att flytta tillbaka till Sverige... Det enda jag vet till 100% är att jag inte vill arbeta i det engelska skolsystemet och på så sätt så beslöt jag mig för att söka mig hem till Sverige igen. Det är så jobbigt när jag tänker på alla fina och nya vänner jag har fått här och alla roliga utflykter vi har gjort. Men jag hoppas att vi kan hålla kontakten ändå och att jag kommer trivas i Sverige. Annars så kan man ju alltid flytta tillbaka igen. En annan nyhet är att jag ska bli med katt i vinter, men det talar vi mer om sen för jag vill skona min mamma på besvikelsen så länge jag kan. 

Här kommer lite bilder på mitt nya hem nästa år!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar